Forum www.kfiatkilol.fora.pl Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
Pech w walce

 
Odpowiedz do tematu    Forum www.kfiatkilol.fora.pl Strona Główna » Mechanika gry Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
Pech w walce
Autor Wiadomość
AfroMan
Anioł Bezdennej Otchłani



Dołączył: 04 Kwi 2008
Posty: 148
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Skąd: Strefa mroku
Płeć: Płeć, brzydka, silna, owłosiona.

Post Pech w walce
Podczas walki wyrzucenie 96-00 oznacza wystąpienie dużego pecha. Mistrzowie Gry najczęściej oświadczają, że walczącemu wypadła z ręki broń( u nas cios w siebie) , lecz istnieje wiele innych możliwości uprzykrzenia graczom życia.

01-03: Potknięcie – walczący potyka się, musi przejść test ZR lub przewróci się na ziemię.

04-06: Upadek do przodu – pechowiec przewraca się na przeciwnika, należy wykonać sporny test Krzepy. Wygrany przewraca przeciwnika na ziemię.

07-10: Popchnięcie – atakujący wpada na przeciwnika, obaj odbijają się od siebie i odskakują na odległość 4m.

11-14: Dalekie potknięcie – bohater potyka się niefortunnie, jeżeli nie wykona udanego testu ZR, poleci do tyłu k10/2 metry i przewróci się.

15-17: Niefortunne potknięcie – walczący potyka się i leci wprost na przeciwnika. Jeżeli ten wykona udany test ZR, wykona unik i może zaatakować plecy napastnika. Nie można uniknąć ciosu ani sparować ataku.

18-20: Niefortunny cios – atakujący wyprowadza bardzo niezręczny cios, przez co przeciwnik ma szansę go rozbroić, nawet jeżeli nie ma stosownej zdolności. Akcja natychmiastowa.

21-23: Zły cios – kiepski cios wytrąca atakującego z rytmu walki; wszystkie ataki w następnej rundzie wykonuje on z modyfikatorem -10.

24-26: Wytrącony z rytmu – bohater wytrąca się z rytmu walki, przez co w następnej rundzie ma -10 do uników i parowania.

27-29: Upuszczenie broni – cios pechowca jest bardzo słaby, a przeciwnik silnie odbija broń, powodując, że atakujący upuszcza ją pod nogi.

30-33: Zbyt dużo siły – napastnik atakuje zbyt silnie, a przeciwnik uskakuje na czas. Broń pechowca uderza niefortunnie w coś twardego. Należy wykonać test na zniszczenie oręża (patrz "Zbrojownia Starego Świata").

34-36: Spowolniony – przeciwnik przenika obronę bohatera i zasypuje go gradem ciosów, osłabiając go. W następnej rundzie pechowiec działa, jakby jego Inicjatywa była o 20 mniejsza.

37-39: Odsłonięty – atakujący wytrąca się z rytmu walki, dając przeciwnikowi łatwą możliwość ataku, przez co w następnej rundzie nie może parować ani unikać.

40-43: Przewaga – pech bohatera podbudowuje przeciwnika. W następny ataku otrzymuje on +10 do WW.

44-46: Nieszczęsne trafienia – niezręczne ciosy bohatera pozwalają na skuteczniejsze uniki przeciwnika. Przeciw następnemu atakowi gracza otrzymuje on +10 do uniku i parowania.

47-49: Silny cios – bohater wkłada zbyt wiele siły w cios i uderza niefortunnie. Jego ręka drętwieje na k10/2 rund, czego skutkiem jest kara -5 do WW.

50-52: Złość – niemożność zranienia wroga złości bohatera, przez co w następnej rundzie rzuca się na niego cała siłą, jaką posiada. W następnej rundzie gracz musi wykonać szaleńczy atak.

53-56: Upadek – bohater potyka się i pada na ziemię.

57-59: Słaba dłoń – bohater niefortunnie wymierza cios, a przeciwnik wytrąca mu oręż, który odlatuje na k10+1 metrów od niego.

60-62: Odsłona - bohater odsłania mało chronioną część ciała, przez co przeciwnik w następnej rundzie ma +1 do zadawanych mu obrażeń.

63-66: Furia bez Ulryka – bohater słabnie, a swe ciosy wyprowadza z mniejszą siłą przez następne k10/2 rundy: otrzymuje -1 do siły.

67-69: Bez siły – ręce bohatera słabną w walce, przez co jego ciosy nie są tak efektywne jak zawsze. Przez kolejne k10 rund, mimo wyrzucenia 0 na k10, nie działa furia Ulryka.

70-73: Za daleki wypad – atakujący za bardzo wysuwa się przeciwnikowi, jego wróg może natychmiast skontrować pięściami lub kopnięciem.

74-76: Słaby wojownik – bohater wyprowadza bardzo niecelny cios i traci animusz. Jeżeli w tej rudzie dysponuje jeszcze atakami, traci je.

77-80: Zła zasłona – cios bohatera jest bardzo niecelny i pozwala wrogowi ominąć zasłonę; jeżeli w tej rundzie bohater ma jeszcze możliwość parowania bądź uniku, traci ją.

81-83: Nieudolny cios – bohater bardzo źle atakuje, co przeciwnik wykorzystuje, zasypując go gradem ciosów. Bohater w następnej rundzie traci możliwość ataku, pozostaje mu jedynie unik i parowanie.

84-87: Zraniona noga – noga pechowca drętwieje i porusza się on z połową swej szybkości (zaokrąglone w dół) przez k10 rund.

88-90: Prowokacja – zły cios bohatera powoduje kpiący uśmiech na twarzy wroga, co wzbudza złość w walczącym. Musi on wykonać test SW, inaczej wpada w szał bojowy.

91-93: Strach – bohatera ogarnia uczucie słabości i nie może walczyć dalej z przeciwnikiem. Musi natychmiast wykonać test strachu.

94-96: Niecelny – pechowiec jest tak niezręcznym szermierzem, że trafia sam siebie. Należy wykonać normalny rzut na obrażenia.

97-99: Rzuć jeszcze raz - powtórz rzut.

00: Rzuć raz jeszcze - powtórz rzut dodając do niego 10.

Nie jest to mój pomysł, lecz wyczytany w Tawernie Rpg ;] powiedzcie co o tym myślicie bo dość ciekawy pomysł.

Autor: Makk


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez AfroMan dnia Śro 18:13, 20 Maj 2009, w całości zmieniany 1 raz
Śro 18:10, 20 Maj 2009 Zobacz profil autora
Squit0
Mistrz Gry



Dołączył: 04 Kwi 2008
Posty: 437
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy

Płeć: Płeć, brzydka, silna, owłosiona.

Post
yup też to miałem kiedyś wrzucić, ale tak jakoś... zapomniałem.Pomysł dobry tylko spotka się z odmową bo komplikuje rozgrywkę prawda? Liczą się tylko rzuty a nie role-play...


Post został pochwalony 0 razy
Śro 18:22, 20 Maj 2009 Zobacz profil autora
Kwiatek
Gracz



Dołączył: 01 Kwi 2008
Posty: 97
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Skąd: wzieły się te trole?

Post
jak dla mnie minus (-)


Post został pochwalony 0 razy
Śro 18:38, 20 Maj 2009 Zobacz profil autora
belfring
Gracz



Dołączył: 02 Kwi 2008
Posty: 654
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy


Post
Mnie się podoba ! zmodyfikowałbym tylko ze trzy zapisy a na te gdzie jest prikaz powtórzenia rzutu coś bym wymyślił od siebie !
ale naprawdę ciekawe może to trochę uatrakcyjnić walkę


Post został pochwalony 0 razy
Śro 20:03, 20 Maj 2009 Zobacz profil autora
Hrun
Kamień Hydrofilozoficzny



Dołączył: 09 Kwi 2008
Posty: 122
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 21 razy

Płeć: Płeć, brzydka, silna, owłosiona.

Post
I say Yes!


Post został pochwalony 0 razy
Śro 21:17, 20 Maj 2009 Zobacz profil autora
Tym
Miłościwie nam panujący



Dołączył: 01 Kwi 2008
Posty: 615
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy

Płeć: Płeć, brzydka, silna, owłosiona.

Post
Wypas, rozgrywki to nie utrudni, bo takich rzutów nie jest duzo ;p
a MG często mają niezłą rozkminę żeby zrobić coś z postacią gracza w takich
sytuacjach, teraz sytuacja będzie jasna.


Post został pochwalony 0 razy
Śro 22:00, 20 Maj 2009 Zobacz profil autora
Saddam
Ultimate Lord of Kobierzyn



Dołączył: 02 Kwi 2008
Posty: 597
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Skąd: Kobierzyn
Płeć: Płeć, brzydka, silna, owłosiona.

Post
mozna sprobowac, chociaz poczatkowo pewnie nie bedzie to wychodzilo... no i moze to uratowac zycie graczom;]


Post został pochwalony 0 razy
Śro 22:11, 20 Maj 2009 Zobacz profil autora
AfroMan
Anioł Bezdennej Otchłani



Dołączył: 04 Kwi 2008
Posty: 148
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Skąd: Strefa mroku
Płeć: Płeć, brzydka, silna, owłosiona.

Post
No przynajmniej nie będzie :" 100!! O nieee!! sam się trafiam ;/" i spore urozmaicenie a i tak przeszkadzajka ;]


Post został pochwalony 0 razy
Śro 22:12, 20 Maj 2009 Zobacz profil autora
belfring
Gracz



Dołączył: 02 Kwi 2008
Posty: 654
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy


Post
ale stosujmy to też wobec przeciwników ! Niech szanse będą równe i wygrywa lepszy czyli mój krasnal Smile


Post został pochwalony 0 razy
Śro 22:46, 20 Maj 2009 Zobacz profil autora
Squit0
Mistrz Gry



Dołączył: 04 Kwi 2008
Posty: 437
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy

Płeć: Płeć, brzydka, silna, owłosiona.

Post
Zacznijmy stosować trafienia krytyczne też wobec przeciwników! Oni też chcą żyć i z jakiegoś powodu zabić naszych bohaterów! Kto druknie tą listę pechowego ataku? :p


Post został pochwalony 0 razy
Śro 22:52, 20 Maj 2009 Zobacz profil autora
Kwiatek
Gracz



Dołączył: 01 Kwi 2008
Posty: 97
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Skąd: wzieły się te trole?

Post
a kto to bedzie rzucac ? gracz MG? czy ten komu sie to staniE>


Post został pochwalony 0 razy
Czw 10:00, 21 Maj 2009 Zobacz profil autora
AfroMan
Anioł Bezdennej Otchłani



Dołączył: 04 Kwi 2008
Posty: 148
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Skąd: Strefa mroku
Płeć: Płeć, brzydka, silna, owłosiona.

Post
Według mnie MG powinien wykonać tajny rzut dla wszystkich ;]


Post został pochwalony 0 razy
Czw 14:44, 21 Maj 2009 Zobacz profil autora
Horacy
Gracz



Dołączył: 18 Sty 2009
Posty: 73
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Miastko
Płeć: Płeć, brzydka, silna, owłosiona.

Post
Ja nie zrozumiałem jednego...
W jakiej sytuacji rzuca się na ten pech?
Zawsze?
Czy po wyrzuceniu 100?


Post został pochwalony 0 razy
Pią 8:25, 22 Maj 2009 Zobacz profil autora
AfroMan
Anioł Bezdennej Otchłani



Dołączył: 04 Kwi 2008
Posty: 148
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Skąd: Strefa mroku
Płeć: Płeć, brzydka, silna, owłosiona.

Post
No pewnie że po 100 bo w końcu pech ;]


Post został pochwalony 0 razy
Pią 12:46, 22 Maj 2009 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Odpowiedz do tematu    Forum www.kfiatkilol.fora.pl Strona Główna » Mechanika gry Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin