Forum www.kfiatkilol.fora.pl Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
Broń
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Odpowiedz do tematu    Forum www.kfiatkilol.fora.pl Strona Główna » Mechanika gry Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
Broń
Autor Wiadomość
Hoo
Weteran



Dołączył: 02 Kwi 2008
Posty: 213
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz

Płeć: Płeć, brzydka, silna, owłosiona.

Post
ej ej hola hola, to, że dla Ciebie nie liczy się EXP rozumiem.. ale jeżeli do "INNYCH TAKICH PIERDÓŁ" zaliczasz taktykę, walkę i masę innych rzeczy to wybacz, ale IMHO przesadzasz.... bo jeżeli chcemy się ograniczyć do POSTACI to odrzućmy kostki i grajmy storrytelling.... a po to jest ten temat żeby Twoje pierwsze dwa argumenty były bezpodstawne.. czyli żebyśmy ustalili takie reguły odnośnie oręża i nim się posługiwania by były wygodne i klarowne dla GM'a, gracza i wszystkich innych zainteresowanych, a jednocześnie by gwarantowały maksimum realizmu i rozrywki!


edit: aha, i jeszcze jedno.. wcale nie chodzi mi o jak największą ilość ułatwień dla nas-graczy.. jestem gotów poprzeć jakiekolwiek propozycje zmiany mechaniki, które nawet utrudniając nam przeżycie dodadzą grze smaczku, klimatu i realizmu

edit2:
albo dobrym rozwiązaniem jest też wprowadzenie systemu dynamicznych modyfikatorów do US.. oczywiście ustalonych z góry i w większości przypadków bezdyskusyjnych co by naszych zapracowanych GMów bardziej nie obciążać...


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Hoo dnia Wto 22:05, 29 Kwi 2008, w całości zmieniany 1 raz
Wto 22:03, 29 Kwi 2008 Zobacz profil autora
Draco
Weteran



Dołączył: 31 Mar 2008
Posty: 250
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Miastko\Przęsin

Post
racja Razz Z reszta exp jest według mnie bardzo ścisłe powiązany z ,,postacią" (np. dzięki niemu zmieniamy profesje, przez co później postać musi być inaczej odgrywana itp. ...) wiec nie można tego tak ,,rozdzielać" jak to zrobił Saddam Confused


Post został pochwalony 0 razy
Wto 22:07, 29 Kwi 2008 Zobacz profil autora
Saddam
Ultimate Lord of Kobierzyn



Dołączył: 02 Kwi 2008
Posty: 597
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Skąd: Kobierzyn
Płeć: Płeć, brzydka, silna, owłosiona.

Post
taaak? to daj mi bastarda, mlot one- i twohanded, katane... dodawanie nowych broni nie ma sensu bo i tak ich wszystkich nie uzyjemy. a modyfikacje typu "niech luk elficki ma 100m wiekszy zasieg" to ulepszanie na sile i tak dobrego juz sprzetu:/


Post został pochwalony 0 razy
Wto 22:09, 29 Kwi 2008 Zobacz profil autora
Hoo
Weteran



Dołączył: 02 Kwi 2008
Posty: 213
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz

Płeć: Płeć, brzydka, silna, owłosiona.

Post
oy oy! nie mówię, że moja propozycja pt "łuk elficki zasięg - 100m" jest ostateczna i w ogóle się będę przy niej upierał, a jak tego nie zrobimy to będę płakał.. poprostu jest to jedna z wielu propozycji. a co do dodawania broni to faktycznie nie jest to potrzebne, bo arsenał jest wystarczający. ale nadal obstaję przy tym, że zmiana współczynników w niektórych broniach, lub dodanie nowych cech oręża lub zasad dla już istniejących jest co najmniej potrzebna ;]

EDIT: i to, że się ze mną kłócisz jest najlepszym dowodem na to, że ten wątek jest potrzebny.. chociaż wolałbym inną formę ;]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Hoo dnia Wto 22:13, 29 Kwi 2008, w całości zmieniany 1 raz
Wto 22:11, 29 Kwi 2008 Zobacz profil autora
belfring
Gracz



Dołączył: 02 Kwi 2008
Posty: 654
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy


Post
ale przecież część została już zmodyfikowana ! Wydłużyliśmy zasięg łuku, były też propozycje co do modyfikatorów ujemnych czy też dodatnich w zależności od wielkości celu, odległości a nawet warunków pogodowych ! Pojawiły się modyfikatory co do broni wręcz może nie wyczerpują one tematu ale za to są mało skomplikowane), a mi zależy już tylko na tym żeby grać bez ryzyka że usłyszę coś co mnie z nóg zwali !
Chcecie przykład ? Proszę bardzo ! Łucznik który ma 2 ataki chce żeby ataki te dotyczyły również broni strzeleckiej dodatkowo ma szybkie przeładowanie co w jego mniemaniu oznacza że może z łuku strzelać w jednej rundzie podwójnie ! W sumie może to dać nawet 4 strzały w ciągu jednej rundy ! Ok ! Dla mnie jak dla Zenka ! Wysyłam przeciwko graczom 2 elfy (z umiejętnością celowanie czy jak się to tam nazywa) Zajmują oni pozycję na jakieś 200 metrów od celu (czyt. graczy) Teraz sami się zastanówcie jakie możecie ponieść straty, a ja przecież i tak byłem łagodny bo wysłałem tylko 2 przeciwników na drużynę liczącą 5 osób !
Dlatego apeluję jakiekolwiek zmiany róbmy Z UMIAREM


Post został pochwalony 0 razy
Wto 22:16, 29 Kwi 2008 Zobacz profil autora
Tym
Miłościwie nam panujący



Dołączył: 01 Kwi 2008
Posty: 615
Przeczytał: 8 tematów

Pomógł: 12 razy

Płeć: Płeć, brzydka, silna, owłosiona.

Post
ale w takim razie zdecydujmy się co ma wziąść górę, umiar czy realizm?
Bo tych rzeczy jezeli chodzi o RPG to jeszcze chyba nigdy dobrze nie pogodzono.


Post został pochwalony 0 razy
Wto 22:20, 29 Kwi 2008 Zobacz profil autora
belfring
Gracz



Dołączył: 02 Kwi 2008
Posty: 654
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy


Post
Ja jestem za umiarem ! Realizmu nigdy pełnego nie osiągniemy więc nie ma co przesadzać !


Post został pochwalony 0 razy
Wto 22:22, 29 Kwi 2008 Zobacz profil autora
Hoo
Weteran



Dołączył: 02 Kwi 2008
Posty: 213
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz

Płeć: Płeć, brzydka, silna, owłosiona.

Post
ja już się wypowiadałem, ale może podsumuję. wg. mnie wszelkie modyfikacje, które nie przeszkadzają gm'om(brak dodatkowych rzutów kostkami, jasno ustalone i niezmienne reguły) i byłyby do przyjęcia na zdrowy rozsądek warto w tym wątku PRZEDYSKUTOWAĆ (zaznaczam, że nie od razu przyjąć)

edit: wbrew obawom niektórych podejrzewam, że tych modyfikacji, które spełniłyby powyższe kryteria i dałoby się je wprowadzić bez gruntownych przemeblowań w systemie jest naprawdę mało


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Hoo dnia Wto 22:25, 29 Kwi 2008, w całości zmieniany 1 raz
Wto 22:23, 29 Kwi 2008 Zobacz profil autora
Saddam
Ultimate Lord of Kobierzyn



Dołączył: 02 Kwi 2008
Posty: 597
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Skąd: Kobierzyn
Płeć: Płeć, brzydka, silna, owłosiona.

Post
dokladnie:D


Post został pochwalony 0 razy
Wto 22:25, 29 Kwi 2008 Zobacz profil autora
Draco
Weteran



Dołączył: 31 Mar 2008
Posty: 250
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Miastko\Przęsin

Post
Zgadzam sie z p. belfringiem, trzeba wziąć pod uwagę ze to jednak gra, a w każdej grze jest coś nierealistycznego - tego sie nie uniknie - najważniejsze jest żeby dobrze sie bawić (po to są gry) Wink


Post został pochwalony 0 razy
Wto 22:25, 29 Kwi 2008 Zobacz profil autora
Squit0
Mistrz Gry



Dołączył: 04 Kwi 2008
Posty: 437
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy

Płeć: Płeć, brzydka, silna, owłosiona.

Post
a znalazlem i podam

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Nie 21:17, 04 Maj 2008 Zobacz profil autora
belfring
Gracz



Dołączył: 02 Kwi 2008
Posty: 654
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy


Post
ale Sguit0 nie rozumiem ! Co znalazłeś ? Przecież to co wyświetliłeś to raczej jest na tych płytach które przez jakiś czas krążyły ! A już jakiś czas temu stwierdziliśmy że je trochę zmieniamy (zobacz sobie co Tymo zamieścił na samym początku tego tematu) ! I o tym głównie ostatnio tutaj gadamy a Ty powracasz do pierwowzoru !
O co chodzi ???????


Post został pochwalony 0 razy
Nie 23:22, 04 Maj 2008 Zobacz profil autora
Squit0
Mistrz Gry



Dołączył: 04 Kwi 2008
Posty: 437
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy

Płeć: Płeć, brzydka, silna, owłosiona.

Post
to ze tu jest wszytstko ladnie i w jednym miejscu rozpisane... a ja nie moge sobie przypomniec bym gdziekolwiek widzial bron palna a tutaj byla.. to dalem


Post został pochwalony 0 razy
Pon 14:58, 05 Maj 2008 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Odpowiedz do tematu    Forum www.kfiatkilol.fora.pl Strona Główna » Mechanika gry Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin