Forum www.kfiatkilol.fora.pl Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
Pomysły na kolejne przygody
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Następny
 
Odpowiedz do tematu    Forum www.kfiatkilol.fora.pl Strona Główna » Pomysły na przygody Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
Pomysły na kolejne przygody
Autor Wiadomość
Saddam
Ultimate Lord of Kobierzyn



Dołączył: 02 Kwi 2008
Posty: 597
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Skąd: Kobierzyn
Płeć: Płeć, brzydka, silna, owłosiona.

Post
a może suszonego mięsa Squit0?;]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Saddam dnia Czw 22:12, 11 Wrz 2008, w całości zmieniany 1 raz
Czw 22:06, 11 Wrz 2008 Zobacz profil autora
belfring
Gracz



Dołączył: 02 Kwi 2008
Posty: 654
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy


Post
Spokojnie ! Klasztor będzie ! Oznacza to tylko że całość kampanii trzeba będzie przesunąć trochę ku granicy z Chaosem (uwarunkowania logistyczne) ale myślę że naszych bohaterom to nie będzie przeszkadzać !
Czekam na kolejne sugestie !


Post został pochwalony 0 razy
Czw 23:48, 11 Wrz 2008 Zobacz profil autora
Hrun
Kamień Hydrofilozoficzny



Dołączył: 09 Kwi 2008
Posty: 122
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 21 razy

Płeć: Płeć, brzydka, silna, owłosiona.

Post
Zdobycie Artefaktu znajdującego się w środku Kolegium Magii (efektowna śmierć jest fajna Very Happy)

Odnalezienie Matki Umgrina i Grimgrina (za błędy w imionach przepraszam)

Zdobycie informacji na temat mrocznej przeszłości Saddama...

Znalezienie ohydnego laboratorium w którym to w przeszłości dokonywano eksperymentów genetycznych mających na celu zrobienie z ludzi hybryd potężniejszych ras (nie wiem czy w WH jest coś takiego ;p nie chodzi mi w tym wypadku o mutacje, ale o hybrydę człowieka z np, golemem etc. )

Dojść do magicznej świątyni w której to można by przeprowadzić rytuał dokonywujący zamiany Draca w Smoka... (na 10 minut ;p)

Dotarcie to podziemnego jeziora/stawu/zalewu w którym to znajduje się niezliczona liczba karpi. A jeden z nich zjadł magiczny pierścień który robi cośtam


Twisted Evil


Post został pochwalony 0 razy
Pią 20:10, 12 Wrz 2008 Zobacz profil autora
belfring
Gracz



Dołączył: 02 Kwi 2008
Posty: 654
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy


Post
Kolegium magii raczej odpada (wątpię czy ktokolwiek poradziłby sobie z pościgiem mściwych a zarazem utalentowanych magów)
Matka dwóch naszych krasnoludów raczej też odpada (problem przetransportowania jej w celu udowodnienia że się ją faktycznie znalazło)
Przeszłość Saddama też odpada (mogłaby być zbyt mroczna dla naszych bohaterów a nie ma nic gorszego niż drużyna która z powodu zbyt wielu doświadczeń ma traumę)
Laboratorium brzmi ciekawie
Odczarowanie Draco zbyt czasochłonne
Staw ciekawy (uwielbiam karpie)


Post został pochwalony 0 razy
Sob 13:26, 13 Wrz 2008 Zobacz profil autora
Draco
Weteran



Dołączył: 31 Mar 2008
Posty: 250
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Miastko\Przęsin

Post
hehe szkoda ze zbyt czasochłonne bo 10 minut starczyłoby na zrobienie niezłej draki:P a za laboratorium tez jestem... zawsze można komuś chlusnąć jakimś świństwem z probówki w twarz - ciekawe co sie stanie.... Laughing


Post został pochwalony 0 razy
Pon 7:39, 15 Wrz 2008 Zobacz profil autora
Squit0
Mistrz Gry



Dołączył: 04 Kwi 2008
Posty: 437
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy

Płeć: Płeć, brzydka, silna, owłosiona.

Post
sam się oblejesz bo wyrzucisz 100 -.-

Cytat:
dnalezienie Matki Umgrina i Grimgrina (za błędy w imionach przepraszam)


Mi tam by się podobało Razz

Cytat:
Zdobycie Artefaktu znajdującego się w środku Kolegium Magii (efektowna śmierć jest fajna Very Happy)


Księga Magii się kłania... poczytaj jakie mają zabezpieczenia a kolegiach


Cytat:

Zdobycie informacji na temat mrocznej przeszłości Saddama...


Saddam nie ma nic mrocznego


Cytat:
Znalezienie ohydnego laboratorium w którym to w przeszłości dokonywano eksperymentów genetycznych mających na celu zrobienie z ludzi hybryd potężniejszych ras (nie wiem czy w WH jest coś takiego ;p nie chodzi mi w tym wypadku o mutacje, ale o hybrydę człowieka z np, golemem etc. )


To też fajne

Cytat:
Dojść do magicznej świątyni w której to można by przeprowadzić rytuał dokonywujący zamiany Draca w Smoka... (na 10 minut ;p)


tylko po co? Draco to normalny człowiek

Cytat:
Dotarcie to podziemnego jeziora/stawu/zalewu w którym to znajduje się niezliczona liczba karpi. A jeden z nich zjadł magiczny pierścień który robi cośtam


też trochę bez sensu... ja bym tam wsypał truciznę,powypływały by,a potem bym je wszystkie spalił,na końcu pogrzebał w zwłokach i wyjął jedyny pierścień,a nie sorry nie ta historia..


Post został pochwalony 0 razy
Pon 16:17, 15 Wrz 2008 Zobacz profil autora
Hrun
Kamień Hydrofilozoficzny



Dołączył: 09 Kwi 2008
Posty: 122
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 21 razy

Płeć: Płeć, brzydka, silna, owłosiona.

Post
Cytat:
Cytat:
Zdobycie Artefaktu znajdującego się w środku Kolegium Magii (efektowna śmierć jest fajna Very Happy)


Księga Magii się kłania... poczytaj jakie mają zabezpieczenia a kolegiach


Zwróć uwagę na sformułowanie "(efektowna śmierć jest fajna Very Happy)". Ono chyba w sposób dość jednoznaczny wskazuje na to, iż nie liczę na to, że zdobędziemy artefakt, tylko na to że podczas próby jego zdobycia umrzemy w chwale i nasza historia będzie przekazywana z pokolenia na pokolejnia dzięki bardom śpiewającym o z zacnych bohaterach Smile (tego o naszej historii nie dało się wywnioskować, po prostu mi wyobraźnia ruszyła).


Cytat:
Saddam nie ma nic mrocznego


Nie grasz z nim w teamie. Ten Pies mimo iż mały i zjadły, jest bardzo tajemniczy.


Cytat:
Cytat:
Dojść do magicznej świątyni w której to można by przeprowadzić rytuał dokonywujący zamiany Draca w Smoka... (na 10 minut ;p)


tylko po co? Draco to normalny człowiek


... nie możliwe?! kurde, a ja przez cały czas jak z nim gram myślałem że jest Smokiem... :O
... Dżizas... normalnie pozbawiłeś mnie w tym momencie wszystkich marzeń...

Dobra a tak serio. Zamiana Draca w Smoka miała rozluźnić atmosferę. Tak samo jak sugestia na temat Saddama i braci Krasnali.

A teraz wracając do tematu, bo GoldFrog czuwa.

- Splądrowanie opuszczonych Krasnoludzkich Kopalń (w poszukiwaniu artefaktów), w których czai się coś dużego i niedobrego i chcącego zabrać PPki?

Więcej mi się nie chce myśleć. (jeżeli to co zrobiłem można nazwać myśleniem Razz)

Złota Żaba się nie przyczepi.


Post został pochwalony 0 razy
Pon 17:04, 15 Wrz 2008 Zobacz profil autora
Squit0
Mistrz Gry



Dołączył: 04 Kwi 2008
Posty: 437
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy

Płeć: Płeć, brzydka, silna, owłosiona.

Post
Cytat:
Saddam nie ma nic mrocznego


Cytat:
Nie grasz z nim w teamie. Ten Pies mimo iż mały i zjadły, jest bardzo tajemniczego


Łeee ja myślałem o prawdziwym Saddamie ( ten emok )

Cytat:
... nie możliwe?! kurde, a ja przez cały czas jak z nim gram myślałem że jest Smokiem... :O
... Dżizas... normalnie pozbawiłeś mnie w tym momencie wszystkich marzeń...

Dobra a tak serio. Zamiana Draca w Smoka miała rozluźnić atmosferę. Tak samo jak sugestia na temat Saddama i braci Krasnali.


Zbędna ironia =], a tak na serio mi się by podobał motyw z ich matką, a czemu? kto wie na jakim wysokim stanowisku ona siedzi i może specjalnie nie chciała by jej synowie dowiedzieli kim jest?No a kto wkłada palec w szparę w drzwiach... resztę znacie


Cytat:

- Splądrowanie opuszczonych Krasnoludzkich Kopalń (w poszukiwaniu artefaktów), w których czai się coś dużego i niedobrego i chcącego zabrać PPki


Opuszczone kopalnie... do aktualnych gdybyś takie coś zrobił byś nie wyszedł,no ew. nogami do przodu.


Post został pochwalony 0 razy
Pon 18:45, 15 Wrz 2008 Zobacz profil autora
felek
Mistrz Gry



Dołączył: 15 Wrz 2008
Posty: 80
Przeczytał: 19 tematów

Pomógł: 2 razy
Skąd: z Nienacka
Płeć: Płeć, brzydka, silna, owłosiona.

Post
a ja to bym oprócz znalezienia tych matek (bo Urgrim miał 2 ponoc) proponował dorwanie zielarki... tak przy okazji... bo to był naprawde CZAD:D


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez felek dnia Pon 19:19, 15 Wrz 2008, w całości zmieniany 1 raz
Pon 19:11, 15 Wrz 2008 Zobacz profil autora
Tym
Miłościwie nam panujący



Dołączył: 01 Kwi 2008
Posty: 615
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy

Płeć: Płeć, brzydka, silna, owłosiona.

Post
Mi pomysł z laboratorium bardzo przypadł do gustu, z tym że dużo bardziej Warhammerowsko byłoby, gdyby maczał w tym palce jakiś kult i żeby jednak były to eksperymenty z mutantami - nie rezygnujmy z naszych pięknych realiów, poza tym MG mieli by łatwiej tworząc potwory w tej lokacji.

Artefakt w kolegium magii... - hmm...
No tu byłoby ciężko, zależy jakie kolegium, bo już na przykład znaleźć wejście do kolegium światła to nie lada wyzwanie, ale moim zdaniem do zrobienia, pod warunkiem, że postacie będą co 5 sekund składać modły do bożka od misji niemożliwych *<)X^P

Na temat mrocznej przeszłości Sadda powiem tylko tyle, że kampania, w której od jednej poszlaki do drugiej prowadziły by nas tylko żyletki byłaby nudna. xP

Co do zamiany Draca w smoka, pomysł taki jaki był w zamierzeniu - śmieszny,
ale zainspirował mnie. Otóż, któryś z "zawodników" jednej z drużyn miałby "wszyty" w siebie artefakt, drużyny dowiedziałyby się o tym dopiero od pewnego momentu kampanii i zwiększyłoby się prawdopodobieństwo zbrojnego starcia drużyn ;^>
(Aby było sprawiedliwie, każda drużyna może posiadać u siebie taki "chodzący artefakt" - ale trzeba to jeszcze dopracować [moim zdaniem pomysł godny rozpatrzenia]).

Co do stawu z karpiami - może być pod warunkiem, że te karpie mają nogi i chwytne ręce, w których mogą trzymać broń, reszta to już formalność. xP

A teraz z groundu coś ode mnie:
Chatka szlachcica - po prostu misja jakich wiele było, jej atuty to parę możliwości rozwiązania:
- szybko wejść, zabić wszystko co się rusza, wziąć artefakt, równie szybko wyjść;
- wejść powoli, ale także po cichu, nikogo nie zabijać, a jeżeli już zabić to jak najmniej i tak żeby nikt się nie zorientował, wziąć artefakt, wyjść także lepiej po cichu;
- wejść głośno w biały dzień, pogadać z szlachcicem o cenie artefaktu, dowiedzieć się, że cena jest dużo za duża, potargować się, kupić, wziąć artefakt, wyjść;
- zapłacić bandzie oprychów, poczekać aż zrobią brudną robotę, dowiedzieć się, że nie zamierzają oddać artefaktu, zastawić na nich zasadzkę, zabić, wziąć artefakt, wyjść;
- wariacje powyższych czterech punktów.

Oczywiście niekoniecznie musi być to chatka szlachcica, ale to swego rodzaju szablon jakby, ktoś już naprawdę nie miał pomysłu. xP

Jeszcze z mojej strony zaproponuję, umieszczenie artefaktu w wszechobecnym podimperium, bo tak jakoś się złożyło, że gracze nie uświadczyli smrodu Skavenów, a powinni doświadczyć tegoż wspaniałego przeżycia. ;^>


Post został pochwalony 0 razy
Pon 19:13, 15 Wrz 2008 Zobacz profil autora
belfring
Gracz



Dołączył: 02 Kwi 2008
Posty: 654
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy


Post
Skaweni w opuszczonej kopalni w której znajduje się jezioro na dnie którego jest mała szkatułka pilnie strzeżona przez topielców
Wow to by było coś ! A dodatkowo wszędzie kości krasnoludów którzy zostali złożenie tam w ofierze przez kogoś tam ! Albo zmutowani krasnale w laboratorium Smile


Post został pochwalony 0 razy
Pon 19:43, 15 Wrz 2008 Zobacz profil autora
AfroMan
Anioł Bezdennej Otchłani



Dołączył: 04 Kwi 2008
Posty: 148
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Skąd: Strefa mroku
Płeć: Płeć, brzydka, silna, owłosiona.

Post
Skoro każdy podaje jakieś pomysły to ja tez coś dodam Very Happy
Mnie marzy się pójście do Krajny pełnej stworzeń mających piękne złociste loki.Tak jak ja.
I tam usłyszeć o straszliwym obcinaczu włosów np Harrym Nożycorękim.
A potem dostać od króla afro Afromana nagrodę typu złote Afroruno Very Happy


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez AfroMan dnia Pon 20:03, 15 Wrz 2008, w całości zmieniany 1 raz
Pon 20:00, 15 Wrz 2008 Zobacz profil autora
Hrun
Kamień Hydrofilozoficzny



Dołączył: 09 Kwi 2008
Posty: 122
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 21 razy

Płeć: Płeć, brzydka, silna, owłosiona.

Post
Kiedyś żyła sobie para. Człowiek - Mężczyzna i Kobieta Elfka.
Nazywali się Pan i Pani MastahGamer. (w skrócie MG)
ale państwo MG nie byli w stanie począć żadnego potomka, spowodu różniącej ich rasy.
ale na szczęście w Imperium funkcjonuje coś takiego jak Domy Dziecka. Więc państwo MG
wybrali się tam. I spotkali dwie piękne istotki. Krasnala - Fentera i Niozioła - Tymothego.
Postanowili ich przygarnąć. I od tej pory żyli jako szczęśliwa rodzina.
ale pewnego dnia. Pewnego deszczowego dnia. Ich Kochane dzieci postanowiły wyruszyć w świat.
Pan MG Skomentował ich pomysł tak:
"Róbta co chceta. ale pamiętaj. Gdy będzie Ci źle, to połusz się na plecach".
I tak Fenster MG i Tymothy MG wyruszyli w świat. Wędrowali. Spędzili wiele czasu na wędrowaniu.
I mieli wiele przygód. ale dopiero podczas wędrówek odkryli swój dar. Potrafili w pewien sposób
kontrolować otaczającą ich rzeczywistość. Mogli robić co chcieli z pewnymi istotami. Nim zdążyli się obejrzeć,
zrozumieli że ta moc zawładneła nimi całymi. Zbierali kolejne skalpy. Zabijali, tzn sprawiali że inni umierali.
Manipulowali otoczeniem i społeczeństwem a wszystko po to by siać śmierć.
Sad Haddam, Zamror, Albrecht von Barbarossa, Thingrim... To tylko kilka z ich ofiar.
Podczas obrony grodu "Termopile" zdobyli dwa potężne artefakty.
Tak silne, że nawet nie wiadomo jak. Bracia postanowili się rozstać. Jeden poszedł w jedną stronę, a drugi w drugą.
I od tej pory słuch o nich zaginął. Nie wiadomo gdzie są. Nie wiadomo nic. Jedynie znane są plotki o tym, że któryś
z nich osiadł w jakimś starym laboratorium, a drugi sprzymierzył się ze Scavenami...

Jedno jest pewne... Oni dalej zabijają... I nic nie wskazuje na to, by mieli zamiar przestać...

*********

Do rzeczy. Więc jest to pomysł absurdalny i głupi. Tak idiotyczny że tylko ja mogłem na niego wpaść. ale no cóż. Od razu wiem że się nie przymnie ale i tak to napisze.

Więc można by stworzyć Bohaterów Niezależnych będących ucieleśnieniem kochanych MG, posiadających artefakty i w ogóle. (Mówiąc o Fensterze MG nie mam na myśli Super-Fajnego-Fenstera-Przyjacioła-Ogrów, tylko jakąś całkowicie inną postać która uwielbia zabijać, mordować, i gnębić Very Happy)

Nie wiem czemu, ale wydaje mi się, że Imperator Kobierzyna był by skory dać hektar swej kobierzyńskiej ziemi, za możliwość stanięcia w szranki z Tymothym MG. By pomścić te wszystkie śmierci jego ukochanych postaci. Tych długonogich, i tych krótkonogich. Tych brzydkich i niziołków ;p

I nie wiem czemu wydaje mi się że jest jeszcze kilku innych graczy którzy są żadni krwi.

Dobra rozpisałem się, chociaż nie wiem po co Razz Natchnęła mnie wena na to pseudo opowiadanie i napisałem te głupoty Razz


Post został pochwalony 1 raz
Pon 21:22, 15 Wrz 2008 Zobacz profil autora
Tym
Miłościwie nam panujący



Dołączył: 01 Kwi 2008
Posty: 615
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy

Płeć: Płeć, brzydka, silna, owłosiona.

Post
Intro było wypas drogi Rogaliku, gdyby jeszcze dorobić do tego odpowiednie zasady to może byłoby możliwe, ponieważ skoro te postacie są tak potężne to trudno byłoby je zabić nie umawiając się na jakieś konkretne reguły.
W sumie skoro to są MG to na pewno jako narratorzy i bezstronni sędziowie [xD], muszą być zawsze w jakiejś odległości od swoich celów (tzn. postaci graczy), ponieważ obserwują ich, w takim wypadku można by się umówić, że jeżeli strzelec celując w kogoś wyrzucił by 1 to mógłby ten strzał "poświęcić" na zranienie tej właśnie unikatowej postaci, które pozwoliło by na zorientowanie się gdzie ona jest i możliwy pościg.

Tylko tak swoją drogą chciałbym podkreślić, że moje alterego traci swoją moc x^P


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Tym dnia Wto 12:16, 16 Wrz 2008, w całości zmieniany 1 raz
Wto 12:14, 16 Wrz 2008 Zobacz profil autora
Saddam
Ultimate Lord of Kobierzyn



Dołączył: 02 Kwi 2008
Posty: 597
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Skąd: Kobierzyn
Płeć: Płeć, brzydka, silna, owłosiona.

Post
Imperator Kobierzyna oddałby na jeden dzień swój tytuł za możliwość zabicia Tymothego MG;]

Co do pomysłów na przygody... Od dłuższego czasu (a od czasu przeczytania "Księgi Spaczenia tym bardziej) marzy mi się przejście na "tą drugą stronę", i nie mówię tu o Valhalli:D Według mnie dość ciekawe byłoby poprowadzenie naszych bohaterów na spotkanie z Chaosem i przyłączenie się do któregoś z Czterech Kultów... Służba Niszczycielskim Bóstwom byłaby dużo ciekawsza niż to nudne zabijanie mutantów i innych chaotycznych stworków. Ja chcę zabijać łowców czarownic i wejść w posiadanie potężnych artefaktów, a nie jakiejś podrzędnej "Pałki Wani";]

Rzekłem

Niech żyje Khorne!


Post został pochwalony 0 razy
Wto 14:17, 16 Wrz 2008 Zobacz profil autora
belfring
Gracz



Dołączył: 02 Kwi 2008
Posty: 654
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy


Post
Niestety Twój pomysł byłby ciężki do wykonania ! Bo właściwie celem graczy jest właśnie walka z chaosem !
To co napisałeś mogłoby być wspaniałym pomysłem na jakąś kampanię ! Grupa graczy która przy współdziałaniu armii imperium oczyszcza krainę z pomiotu Chaosu ! Działa na pograniczu prawa, za cichym przyzwoleniem najwyższych władz ("jak się spiszecie to dobrze ale jak Was złapią to my nic o Was nie wiemy") Przekracza granice z Chaosem uderzając w ich czołowych kapłanów i wodzów ! Niszczy ujawnione ich świątynie, stosując taktykę oddziałów dywersyjno-szturmowych ! Jednym słowem giną wszyscy !!!!


Post został pochwalony 0 razy
Wto 16:02, 16 Wrz 2008 Zobacz profil autora
Saddam
Ultimate Lord of Kobierzyn



Dołączył: 02 Kwi 2008
Posty: 597
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Skąd: Kobierzyn
Płeć: Płeć, brzydka, silna, owłosiona.

Post
Nie zgodzę się z panem! gracze powinni mieć wybór, po której stronie konfliktu się opowiedzieć, a nie tylko "bronić dobrych i sprawiedliwych ludzi w imię Sigmara i Imperatora"! Uważam, że mistrzowie gry mogliby wykorzystać wiele rozwiązań z "Księgi Spaczenia", gdyż po to właśnie ją kupiliśmy...


Post został pochwalony 0 razy
Wto 16:55, 16 Wrz 2008 Zobacz profil autora
Tym
Miłościwie nam panujący



Dołączył: 01 Kwi 2008
Posty: 615
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy

Płeć: Płeć, brzydka, silna, owłosiona.

Post
Ech...
Moim zdaniem obecność graczy po "drugiej" stronie konfliktu nie będzie niczym złym, w sumie fajnie byłoby gdyby jedna drużyna byłą ekipą mutantów - kultystów. Nie utrudniło by to rozgrywki, oczywiście gracze należący do tej drużyny zdobywali by artefakty późną nocą (chociaż zależy to od mutacji jakie posiadają), ale myślę że zdawali by sobie z tego sprawę. Z tymże głównym zleceniodawcą musiałby być wtedy, bardzo dobrze wykształcony mag, który poznał tajemne sekrety domeny chaosu.


Post został pochwalony 0 razy
Wto 18:37, 16 Wrz 2008 Zobacz profil autora
belfring
Gracz



Dołączył: 02 Kwi 2008
Posty: 654
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy


Post
Na pewno wykorzystamy przy jakieś nadarzającej się okazji !
Co to Twoich planów to nie wiem jak długo byś pograł swoją spaczoną postacią ! Pamiętaj że reszta graczy chętnie wyeliminowałaby jeszcze jednego mutanta ! Ba mógłbym nawet napuścić na Ciebie mojego Fenstera (on bardzo nie lubi mutantów nawet do tego stopnia że eliminował ich za darmo) z tym że wtedy ktoś musiałby poprowadzić taką przygodę bo ja nie oddałbym Fenstera w obce łapy !!!


Post został pochwalony 0 razy
Wto 18:40, 16 Wrz 2008 Zobacz profil autora
Tym
Miłościwie nam panujący



Dołączył: 01 Kwi 2008
Posty: 615
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy

Płeć: Płeć, brzydka, silna, owłosiona.

Post
Mutantem - kultystą niekoniecznie chcę zostać ja ;>


Post został pochwalony 0 razy
Wto 18:50, 16 Wrz 2008 Zobacz profil autora
Saddam
Ultimate Lord of Kobierzyn



Dołączył: 02 Kwi 2008
Posty: 597
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Skąd: Kobierzyn
Płeć: Płeć, brzydka, silna, owłosiona.

Post
a gdzie jest napisane że mutanci żyją krótko? spaczone istoty zostają kultystami i działają w grupach, więc nawet z zadaniami nie byłoby problemów;] i te artefakty...


Post został pochwalony 0 razy
Wto 18:53, 16 Wrz 2008 Zobacz profil autora
belfring
Gracz



Dołączył: 02 Kwi 2008
Posty: 654
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy


Post
Normalne drużyny też mają szanse na artefakty lub inne magiczne przedmioty ! Panie Tym, nie rozumiem Twojej wypowiedzi ! Czy to oznacza że też chciałbyś być mutantem-kultystą czy może jednak nie !


Post został pochwalony 0 razy
Wto 18:56, 16 Wrz 2008 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Odpowiedz do tematu    Forum www.kfiatkilol.fora.pl Strona Główna » Pomysły na przygody Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Następny
Strona 4 z 9

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin